Stále kolem sebe vidíme ty nejhorší praktiky emailingu, které ničí jinak velice dobrý marketingový nástroj. Nejhorší praktiky se kterými jsme se setkali, je použití databáze lidí, kteří se zaregistrovali „někde” na diskuzních serverech. Rovněž nefungují emailové databáze, kde jsou lidé placeni za proklik
Občas taky dostáváme emaily, které se v naší schránce špatně zobrazují. HTML email je vytvořen jako jeden velký obrázek, všechna tlačítka “call to action” jsou umístěna ve spodní části emailu. Na chytrých telefonech se pak email nezobrazuje vůbec.
Věříme, že tyto kampaně moc nefungují.
Rádi se s Vámi podělíme o to, co podle našich zkušeností funguje.
– Vybudujte si svojí databázi legálními technikami
– Udělejte poutavý design, který přiměje příjemce k akci
– Optimalizujte HTML email, tak aby se správně zobrazoval ve schránkách
– Zkontrolujte Spam Score Vašeho emailu
– Ujistěte se, že email má dobrou doručitelnost
– Použijte chytré kampaně
Představte si, že rozešlete emailovou kampaň s produktem, o který má příjemce opravdu zájem. Jak toho docílit? Zabýváme se různými strategiemi pro emailing. Příklady chytré kampaně, které používáme:
1. Rozešleme emailovou kampaň.
2. Podle zájmu příjemců, které zjistíme pomocí prokliků na první email, pošleme personalizovaný email každému příjemci.
3. Pokud první email nebyl příjemcem otevřen, pošleme stejný email s více lákavým předmětem emailu.
4. Občas rozešleme před kampaní jenom zlomek databáze s více předměty emailu, abychom zjistili, který funguje nejlépe.
5. Rovněž velice dobře funguje rozeslání slevových kupónů v den příjemcových narozenin.
6. Rozesílání emailů geograficky s obsahem emailu na danou oblast.
Hromadné rozesílání emailů stále funguje, ale je třeba vědět jak na to.
Zpět na výpis článků