Pay Per Click

Co to je?
PPC reklamy – neboli Pay-per-click (platba až za pro-klik) představují v dnešním světě jednu z nejvíce využívaných a nejvíce efektivních způsobů kvalitní on-line reklamy a propagace.

PPC kampaně jsou již léta řazeny mezi velmi výdělečné kampaně ve vyhledávačích s vysokou návratností investic.

Platíte až za pro-klik

U PPC reklam neplatíte za zobrazení reklamy (jako u klasických typů reklam), nýbrž až na samotný klik na reklamu. Tudíž – peníze dostanete až po kliku na reklamu.
PPC reklama dosahuje mnohem vyšší účinnosti než jiné reklamní modely. Velmi důležitým faktorem u PPC reklam je i dobré cílení samotné reklamy.
Hlavní výhody PPC reklamy
1. Vysoká návratnosti investic
2. Nízká pořizovací cena
3. Možnost online spravování
4. Možná úprava samotné reklamy a použití nejrůznějších „vychytávek“
5. PPC systémy jsou jednou z nejúčinnějších možností reklamy

Příklady PPC kampaní

1. Google AdWords
Google AdWords je už roky asi to nejlepší co si můžou inzerenti vybrat. AdWords se může pyšnit letitou tradicí a více než 1,5 milionem spokojených inzerentů po celém světě. Díky AdWords můžete inzerovat v nejrůznějších médiích a oslovit téměř všechny uživatele na celé zeměkouli. K dispozici bude pro Vás celá škála nejrůznějších grafických reklam apod.
2. Seznam Sklik
Další možností je reklama od seznamu, tedy Sklik. Sklik je reklamní program, který slouží k zobrazování cílených inzerátů. V Skliku se platí stejně jako u konkurence Google AdWords za návštěvníka, která navštívil vaše stránky – tedy až za pro-klik.
3. Facebook – reklama
Jednička mezi sociálními sítěmi, to je Facebook. Propagace na Facebooku se stává stále častějším faktorem a má řadu výhod:
– Je velmi levná a při masivním cílení se bude cena pohybovat maximálně v řádech pár tisíců korun.
– Inzeráty jsou schvalovány v mžiku.
– Propagovat můžete téměř vše, včetně nerůznějších aplikací.

Zpět na výpis článků